Comeback rightback leftback.

Jag tar upp mitt så kallade bloggande. Vad ska jag annars göra på dagarna, jobba? JA, men det här är en del av mitt jobb. Eftersom det ni får se i bloggen är det jag gör på dagarna. F-o-T-A-r. Hej!

Här kommer en liten tillbakablick.

Jag har köpt ut alla andra från företaget.
Jag har bytt namn till Florbrant Stockholm AB.
Jag fotar fortfarande åt mäklare, fast har nu utökat till 4 olika kontor.
Jag har klippt mig.
Jag har ett nytt och fräscht portfolio som ni hittar på http://florbrantsthlm.se
Jag har kvar alla mina färgglada strumpor.

Senaste arbeten;







Kommentarer
Postat av: Mattias

Sugen på att anställa en till?:)

2010-10-06 @ 00:30:24
Postat av: Jesper

Skicka ett mail till mig! :)

2010-10-06 @ 23:08:47
Postat av: Tim Holmberg

Börja blogga igen din smurf!

2010-12-09 @ 16:40:32
URL: http://www.eventbook.se/blog
Postat av: aaa

vilken jävla tönt!

2011-11-20 @ 02:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0